Fall favorites 2015

11:21 2 Comments A+ a-

       EN: Autumn is the perfect time to wear beautiful dark colours. that's why I didn't change my traditions. Last year I Loved a lot of dark red things, but this year I prefer brown.

    UA: Осінь прекрасний час, щоб носити гарні темні кольори. Ось чому я не змінюю моїм традиціям. Торік мені подобалось носити багато темно-червоних речей, але цього року я надаю перевагу коричневому.

       EN: I was looking for good russet colour and thanks God, I got it! I swear, I can't stop wear it haha. This is a little bit harder with dark lipstick, because it is impossible wear it every time, but if i have i chance - i wear it. And the last favorite is the necklace (it's also from avon, as the lipstick). I usually wear it with warm and comfy sweaters ( perfect for cold times).

       UA: Я шукала хороший коричневий колір і, слава Богу, я отримала його! Клянусь, я не можу перестати носити його ха-ха. Це трохи складніше, з темною помадою, бо це неможливо наносити її кожен раз, але якщо у мене є шанс - я використовую її. І останній фаворит намисто (теж з avon, як і помада). Мені подобається носити його з теплими і зручними светрами (ідеально підходить для холодних часів).
       EN: What are your favorites of this fall? 
       UA: Які ваші фаворити цієї осені?

хх Stas хх

Twitter | ASK | Tumblr | Bloglovin

2 COMMENT this post

Write COMMENT this post
19 October 2015 at 22:54 delete

Класс! Лак очень красивый, такой нежный и осенний. Подвеску еще в субботу заметила, очень нежная и интересная:) х

Reply
avatar