December favorites 2015

15:22 3 Comments A+ a-

EN: Happy new year and Merry Christmas! I hope all of you have a wonderful holidays! December gone so fast because of all this stress in university, but I want share with you some things i liked that month.

UA:З  Новим роком та Різдвом Христовим! Я сподіваюся, що всі з вас мають прекрасні святкові канікули! Грудень пройшов так швидко, через весь стрес в університеті, але я хочу поділитися з вами деякими речами, що мені подобалися цього місяця.


EN:  I probably should start from the book i've read during a few days: Girl online by Zoe Sugg. I do not know english perfect ( you could notice it), so it was good chanсe to read something in english and understand it. To be honest, easy book with simple story, but it makes you read it and to get know what will be in next chapters. So if you have a little free time, it will help you clear your mind reading this book. 


UA: Я, ймовірно, повинна почати з книги, котру я прочитала протягом декількох днів: Girl online Зої Сагг. Я не знаю англійську ідеально (ви могли помітити це), так що це гарний шанс щоб прочитати щось англійською і зрозуміти. Чесно кажучи, легка книга з простою історією, але щось змушує продовжувати читати і хочеться дізнатися, що буде в наступних розділах. Так що, якщо у вас є трохи вільного часу, це допоможе вам очистити ваш розум, читаючи цю книгу.
EN: Nail Polish: my nail (UV gel-lacquer) №19. The gel-lacquer is on your nails longer time that simple nail polishes, but it's harder to cover your nails by it and take it off. But in december it was a rescue for me. It worked like: I cover my nails, spend 2 hours for manicure, but next 2 week i didn't need to do my manicure again, and my nails still looks good. 

UA: Лак для нігтів: my nail (UV gel-lacquer) №19. Гель-лак на нігтях тримається довше час, ніж прості лаки для нігтів, але важче ним покрити ваші нігті і зняти його. Але в грудні це був порятунок для мене. Це працює так: я покриваю нігті, витрачаючи 2 години на манікюр, але в наступні 2 тижні мені не потрібно робити манікюр знову і мої нігті як і раніше виглядають добре.

EN: Eyes make up: Avon eyeliner (bronze sheen) and essence blush up powder blush (10 heart wave). This month i liked put my essence blush into my eyes. It's hard to find really beautiful pink and orange colour of eyes shadow, but blush does this work really good (#lifehack). I'm sure that black eyeliner is not really suit to me, so i prefer use brown colour like this liner have. Looks very good, btw it's a little sparkle.

UA: Макіяж очей: Avon олівець для очей (bronze sheen) і Essence blush up рум'яна (10  heart wave). Цей місяць мені подобалось фарбувати саме рум'янами мої очі. Дуже важко знайти дійсно красивий рожевий і помаранчевий колір тіней для очей, а рум'яна підходять для цього дійсно добре (#lifehack). Я впевнений, що чорний олівець для очей насправді не підходить для мене, тому я вважаю за краще використовувати коричневий колір, як цей лайнер є.  Виглядає дуже гарно, до того ж він є трохи мерехтливим. 

EN: Lips: Misslyn lipstick №87. It has a few reasons to be in my favorites: the colour which is so bright, beautifull red, and the stability of colour, the lipstick stay on your lips really long time. Red lipsticks is perfect for winter and this one is ,y choice for this winter. 

UA: Губи: помада Misslyn №87. Є кілька причин, щоб вона опинилася в обраних цього місяця: колір, який є яскравим, прекрасним червоним, і стійкість кольору, помада тримається на губах дуже довго. Червоні помади ідеально підходять для зими, і ця є моїм вибором для цієї зими.
EN: What was on your favorites list in December 2015?

UA: А що у вашому списку вибраного в грудні 2015 року?

хх Stas хх

3 COMMENT this post

Write COMMENT this post
Marie Ya
AUTHOR
5 January 2016 at 09:28 delete

Идеальная подводка... Вот о чём я мечтаю в этом году! Та, что у меня сейчас, вся размазывается, и надо "молиться", чтобы когда я открыла глаза, она не поплыла. Найти бы такую! Так что надо будет попробовать от AVON. А вдруг? :)
Отличный обзор у тебя получился!

С Новым годом! Пусть этот год станет для тебя особенным :)

http://mariayanchilina.blogspot.com.by/

Reply
avatar
7 January 2016 at 19:58 delete

Спасибо! х

Я подводками вообще не пользуюсь, только вот карандашом этим. Довольна им, не размазывается, держится хорошо. А про подводки у avon не знаю, не пробовала :)

Reply
avatar
Nicole Norman
AUTHOR
22 January 2016 at 21:41 delete

Hey Stas :)

We're Friends on IFB :) Keep up all the great work! I really like these beauty post and Avon is a great brand - I love it too.

Nicole xx
www.normadiconline.com

Reply
avatar